Salgsbetingelser

 

 

 

Dreamdays AS

Org nr: 928 882 446

Selger: Dreamdays AS 

Kundeservice: info@dreamdays.no

 

Personvern, sikkerhet og personopplysninger

I forbindelse med bestillingen, godtar du at Dreamdays AS lagrer og bruker informasjonen din. Vi gjør dette for å oppfylle våre forpliktelser overfor deg. Vi dokumenterer også all kommunikasjon vi har med deg via e-post, for å kunne tilby tjenesten som du forventer av oss. Dreamdays AS vil ikke avsløre din personlige informasjon til en tredjepart. Vi forbeholder oss retten til å bruke e-post for å sende markedsføring og nyhetsbrev.

 

Priser og produkter

Alle våre priser er inkl. mva. og frakt. Priser kan variere, og det tas derfor forbehold om prisendringer i forhold til markedet og andre faktorer. 

 

Levering og henting

Leveringstiden på varer som er på hovedlager er normalt 1-3 dager (avhengig av hvor i landet produktet skal sendes). I tilfelle produkter har stor etterspørsel kan lengre leveringstid forekomme. Ved forhåndsbestilling vil vi oppgi tidligst- og senest leveringsdato for den enkelte vareartikkel. 

Dreamdays.no står ansvarlig for varen inntil den er levert til kunden, men det er også kundens ansvar å etterlyse varen dersom den ikke er mottatt innen forventet leveringstid. Kunden står ansvarlig for å oppgi korrekt leveringsadresse, og må betale fraktkostnader dersom varen kommer i retur til oss grunnet feil oppgitt informasjon.

 

Angrerett

For at du som kunde skal være helt trygg når du handler hos oss, gir vi deg opptil 14 dagers åpent kjøp fra du mottar varen. Varen som returneres må være uskadet, ubrukt og i original emballasje.

Ønsker du å returnere en vare må du fylle ut angrerettskjema, og sende til oss senest innen 14 dager etter at du mottar leveransen. Alle produkter skal leveres tilbake til oss innen rimelig tid, og senest innen 14 arbeidsdager etter at du benyttet angrefristen. Dreamdays AS skal innen 14 dager returnere alle kostnader du har hatt ved kjøp av produktet. Dette inkluderer også fraktkostnader. 

Dersom bestillingen ikke har blitt behandlet enda, kan du kontakte vår kundeservice og du vil få hjelp med kansellering av din bestilling. 

 

Skadede varer og reklamasjonsrett

Når du mottar din ordre, er det viktig å sjekke varene for skader eller defekter. Skulle varen være skadet eller ødelagt, kan du sende produktet inn kostnadsfritt til oss for undersøkelse. I noen tilfeller må produktet sendes til videre service. Om feilen ikke lar seg rette erstattes e-foil, deler til e-foil dette gjelder. Kontakt oss på reklamasjon@dreamdays.no for videre instruksjoner. Du har to års reklamasjonsrett i henhold til norsk lov.

Vær oppmerksom på at redusert batteritid/hastighet/rekkevidde på produktet i hovedsak ikke er grunnlag for å reklamere. Spesifikasjonene er basert på optimale forhold, vekt og spesifikke kjøremetoder mm.

   

Refundering

Dersom du benytter deg av angreretten, vil refundering av beløp først foretas når produktet er mottatt i retur i den stand vi sendte varen. Dersom du kansellerer bestillingen vil beløpet bli refundert innen 24 timer.

 

Endring av vilkår

Vi forbeholder oss retten til å endre vilkårene på denne nettsiden.